«Άρχισε να σχεδιάζεις» – Ο αμερικανικός χάρτης και η πρώτη φορά που οι Ουκρανοί φάνηκαν δεκτικοί στο να χάσουν το 20% των εδαφών
Ήταν 11 Μαρτίου του 2025, όταν ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο, σε μια αίθουσα συνεδριάσεων ,σε ξενοδοχείο της Τζέντας άπλωσε έναν μεγάλο χάρτη της Ουκρανίας πάνω στο τραπέζι. Ο…





























