Αχαΐα: 14χρονος απείλησε με μαχαίρι συμμαθητή του σε σχολείο
Δικογραφία για οπλοχρησία μέσα σε σχολείο σχηματίστηκε σε βάρος μαθητή 14χρονου Γυμνασίου στην Αχαΐα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., το πρωί της Παρασκευής, μέσα σε σχολικό συγκρότημα, ο κατηγορούμενος μαθητής…



























