Skip to main content

Αχαΐα: 14χρονος απείλησε με μαχαίρι συμμαθητή του σε σχολείο

Φωτ. αρχείου: Menelaos Myrillas / SOOC

Κατηγορείται για απειλή και παράβαση του νόμου για τα όπλα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δικογραφία για οπλοχρησία μέσα σε σχολείο σχηματίστηκε σε βάρος μαθητή 14χρονου Γυμνασίου στην Αχαΐα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., το πρωί της Παρασκευής, μέσα σε σχολικό συγκρότημα, ο κατηγορούμενος μαθητής προέταξε ένα μαχαίρι που έφερε στην κατοχή του και απείλησε έναν 14χρονο μαθητή Γυμνασίου.

Από  αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας διενεργήθηκαν έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του ανήλικου κατηγορούμενου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.