Δικογραφία για οπλοχρησία μέσα σε σχολείο σχηματίστηκε σε βάρος μαθητή 14χρονου Γυμνασίου στην Αχαΐα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., το πρωί της Παρασκευής, μέσα σε σχολικό συγκρότημα, ο κατηγορούμενος μαθητής προέταξε ένα μαχαίρι που έφερε στην κατοχή του και απείλησε έναν 14χρονο μαθητή Γυμνασίου.
Από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας διενεργήθηκαν έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του ανήλικου κατηγορούμενου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












