Εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν τις τελευταίες 17 ημέρες πήρε ο Παπέ Σισέ, όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Παρότι ο Σενεγαλέζος στόπερ είχε δώσει το παρόν στη συνέντευξη Τύπου την παραμονή του πρώτου αγώνα των «ερυθρόλευκων» στους ομίλους του Champions League με την Τότεναμ, λίγες ώρες μετά μπήκε στο νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού.
Χθες, Παρασκευή (4/10) ο παίκτης πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και, πλέον, μετρά αντίστροφα για την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους.
Ο παίκτης θα ξεκινήσει σιγά-σιγά τρέξιμο για να καλύψει το χαμένο έδαφος και όταν κριθεί εφικτό, τότε θα ενσωματωθεί στο πρόγραμμα με την υπόλοιπη ομάδα, έτσι ώστε να διεκδικήσει ξανά την θέση του στο αρχικό σχήμα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












