Skip to main content

Ολυμπιακοί Αγώνες 2020: Τέταρτοι οι Μάντης-Καγιαλής

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής, μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας στην κατηγορία 470 του Ολυμπιακού τουρνουά ιστιοπλοΐας.

Στις δύο σημερινές ιστιοδρομίες η ελληνική ομάδα ήταν τρίτη στην 3η και 15η στην τέταρτη, με αποτέλεσμα να μετρά 14 βαθμούς ποινής.

Πρώτοι είναι οι Αυστραλοί Ράιαν και Μπέλτσερ (4 β.π.), νικητές και στις δύο σημερινές ιστιοδρομίες, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Βρετανοί Πάτιενς και Κραμπ με 9 β.π.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.