Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής, μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας στην κατηγορία 470 του Ολυμπιακού τουρνουά ιστιοπλοΐας.
Στις δύο σημερινές ιστιοδρομίες η ελληνική ομάδα ήταν τρίτη στην 3η και 15η στην τέταρτη, με αποτέλεσμα να μετρά 14 βαθμούς ποινής.
Πρώτοι είναι οι Αυστραλοί Ράιαν και Μπέλτσερ (4 β.π.), νικητές και στις δύο σημερινές ιστιοδρομίες, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Βρετανοί Πάτιενς και Κραμπ με 9 β.π.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












