Παίζοντας πολύ χαλαρά ο Αλεξάντερ Ζβέρεφ ξεκίνησε νικηφόρα την προσπάθειά του στο τουρνουά τένις των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.
Ο Γερμανός (νο 5 στον κόσμο) επιβλήθηκε εύκολα του Γεν-Χσουν Λου από την Κινεζική Ταϊπέι (νο 573 στην παγκόσμια κατάταξη) με 2-0 σετ (6-1, 6-3) και προκρίθηκε στον δεύτερο γύρο, όπου θα αντιμετωπίσει τον Κολομβιανό Ντάνιελ Γκαλάν.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












