Δύο ακόμη αθλητές που κατοικούν στο Ολυμπιακό Χωριό βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, όπως έκαναν γνωστό την Πέμπτη (22/07) οι διοργανωτές των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.
Οι αρχές ανακοίνωσαν συνολικά 12 νέα κρούσματα Covid-19, μεταξύ των οποίων οι δύο είναι αθλητές, ανεβάζοντας στους 87 το συνολικό αριθμό των ατόμων που σχετίζονται με το κορυφαίο αθλητικό γεγονός του πλανήτη κι έχουν διαγνωστεί θετικοί στον ιό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












