Skip to main content

Ολυμπιακός: Ήρθε για να υπογράψει ο Ρέαμπτσιουκ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην Αθήνα έφτασε λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου ο Όλεγκ Ρέαμπτσιουκ για τον Ολυμπιακό.

Ο 23χρονος Μολδαβός αριστερός αμυντικός «πέταξε» χθες το απόγευμα από το Πόρτο, μέσω Άμστερνταμ, σήμερα θα υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει συμβόλαιο έως το 2025, για να τεθεί άμεσα στη διάθεση του Πέδρο Μαρτίνς.

Ο Ολυμπιακός κατάφερε να εξασφαλίσει τον Ρέαμπτσιουκ με ένα ποσό πλέον των 2 εκατ. ευρώ, παρά την προσπάθεια της Πόρτο να ασκήσει το δικαίωμα επαναγοράς του από την Πάσος Φερέιρα.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.