Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για τη νίκη eπί της Μπέρνλι έδωσε, μέσω twitter, η πρέσβης της Μεγάλης Βρετανίας στην Ελλάδα, Κέιτ Σμιθ.
«Παρακολούθησα ένα σπουδαίο παιχνίδι στο Καραϊσκάκης χθες το βράδυ. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό που άξιζε τη νίκη. Υπάρχει όμως και η ρεβάνς-καλή τύχη στην σκληροτράχηλη Μπέρνλι», ανέφερε η Βρετανή διπλωμάτης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












