Λίγη ώρα μετά τη γνωστοποίηση της είδησης ότι ο Ντάνιελ Ρικιάρντο αποχωρεί από τη Red Bull στο τέλος του 2018, η Renault ανακοίνωσε ότι ο Αυστραλός οδηγός εντάσσεται στο δυναμικό της.
Ο 29χρονος πιλότος υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας και θα συνθέσει μαζί με τον Γερμανό Νίκο Χούλκενμπεργκ το δίδυμο οδηγών της γαλλικής ομάδας για το 2019. Ο Ρικιάρντο έχει πανηγυρίσει επτά νίκες στην διάρκεια της καριέρας του στη Formula 1, ενώ έχει ανέβει 29 φορές στο πόντιουμ.
Ο Αυστραλός είναι παλιός… γνώριμος της «οικογένειας» της Renault, καθώς έχει τρέξει σε πρωταθλήματα Renault junior από το 2007 έως το 2011, ενώ οδηγεί μονοθέσια με μονάδες ισχύος της γαλλικής εταιρείας στη Formula 1 από το 2014.
«Η Renault αποφάσισε να επιστρέψει στη Formula 1 για να παλέψει για τα παγκόσμια πρωταθλήματα. Η απόκτηση του Ντάνιελ Ρικιάρντο είναι μια μοναδική ευκαιρία για τον όμιλο Renault προς αυτόν τον στόχο που δεν μπορούσε να χαθεί», δήλωσε ο πρόεδρος της Renault Sport Racing, Ζερόμ Στολ.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, πρόσθεσε: «Η απόκτηση του Ντάνιελ υπογραμμίζει την αποφασιστικότητά μας να επιταχύνουμε την πρόοδό μας προς την πρώτη γραμμή του αθλήματος. Το αδιαμφισβήτητο ταλέντο και το χάρισμα του Ντάνιελ είναι ένα τεράστιο μπόνους για την ομάδα».
Τέλος, ο Ρικιάρντο δήλωσε: «Σκέφτηκα ότι ήταν η ώρα για μένα να αναλάβω μια φρέσκια και νέα πρόκληση. Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά για να μπορέσει η Renault να φτάσει στο στόχο της να αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο, αλλά με εντυπωσίασε η εξέλιξή της σε μόνο δύο χρόνια και ξέρω ότι, κάθε φορά που η Renault ήταν στο άθλημα, τελικά κέρδισε».
Η συμφωνία του Ρικιάρντο με τη Renault αφήνει αυτή τη στιγμή τον Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ χωρίς ομάδα για το 2019, την ώρα που η Red Bull χρειάζεται να βρει τον «πιλότο» που θα συνθέσει το δίδυμο των οδηγών της μαζί με τον Μαξ Φερστάπεν.
Για τον Αυστραλό η μεταγραφή του στη Renault αποτελεί ρίσκο, καθώς αυτή τη στιγμή η γαλλική ομάδα δεν είναι σε θέση να παλέψει για νίκες ή τίτλους και αυτό είναι απίθανο να αλλάξει μέχρι τη νέα χρονιά.
Όμως, η Renault κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς, από το 2016 που επέστρεψε ως εργοστασιακή ομάδα, βελτιώνεται κάθε χρόνο και φέτος δίνει μάχη για την τέταρτη θέση στους κατασκευαστές.
Μπορεί να πάρει 1-2 χρόνια ακόμη και θα είναι μια τεράστια πρόκληση, αλλά αυτό μπορεί να είναι το πρότζεκτ που θα καθορίσει την καριέρα του Ρικιάρντο και το αν θα διεκδικήσει πρωταθλήματα στους οδηγούς.