Οριστικά χωρίς ελληνική εκπροσώπηση θα διεξαχθεί το Ολυμπιακό τουρνουά μπιτς βόλεϊ, καθώς μετά τις Εθνικές Γυναικών, αποκλείστηκαν από την συνέχεια του Continental Cup στο Στάβανγκερ και η Εθνική Ανδρών.
Μετά τους δύο πρώτους αγώνες Ελλάδα και Βέλγιο μετρούσαν από μία νίκη, αλλά οι Γιώργος Κοτσιλιάνος και ο Νίκος Ζουπάνης ηττήθηκαν στο τάι μπρέικ με 2-1 (21-16, 15-21, 15-8) από τους Κοκελκόρεν / Βαν Βάλε κι έτσι αποκλείστηκαν από τη συνέχεια.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












