Skip to main content

Ολυμπιακός: Σε απολογία ο Ταχτσίδης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η παρουσία του Παναγιώτη Ταχτσίδη σε νυχτερινό κέντρο, το βράδυ της Κυριακής μετά το 0-3 του Ολυμπιακού από τον ΠΑΣ Γιάννινα στους «Ζωσιμάδες», δεν πέρασε απαρατήρητη.

Η διοίκηση κάλεσε σε απολογία τον διεθνή μέσο, ούσα πολύ δυσαρεστημένη με την απόφαση του 27χρονου άσου, όπως αποδείχθηκε και με την επίθεση του Βαγγέλη Μαρινάκη σε παίκτες και τεχνικό τιμ για την κάκιστη εικόνα των «ερυθρόλευκων».

Το κλίμα είναι πάρα πολύ βαρύ στον Ολυμπιακό σχεδόν για τους περισσότερους ποδοσφαιριστές και πολλοί απ΄ αυτούς θα αποτελέσουν παρελθόν από την ομάδα του Πειραιά στο άμεσο μέλλον.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.