Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε επισήμως την τέλεση φιλικού αγώνα με τον Ολυμπιακό, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 4 Μαΐου στο στάδιο «Μαρακανά» του Βελιγραδίου.
Οι δύο λαοφιλείς σύλλογοι θα τεθούν αντιμέτωποι για δεύτερη φορά. Η πρώτη είχε καταγραφεί στις 12 Νοεμβρίου 1994, όταν οι «ερυθρόλευκοι» της Σερβίας είχαν νικήσει την πειραϊκή ομάδα με 4-1.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












