Με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 50.000 ευρώ τιμωρήθηκε η ΠΑΕ Ολυμπιακός για τον αναπτήρα που δέχθηκε ο Κουλιμπαλί στη διάρκεια του αγώνα με τον Πλατανιά στα Περιβόλια.
Η πειθαρχική επιτροπή της Super League ανακοίνωσε σήμερα την απόφασή της μετά την πειθαρχική δίωξη που άσκησε ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας και, πλέον, οι Πειραιώτες θα εκτίσουν την ποινή τους στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Πανθρακικό στο «Γ. Καραϊσκάκης» (3/04).
Αναλυτικά η απόφαση του πειθαρχικού οργάνου της Super League:
«Με την παρούσα μας, σας διαβιβάζουμε την υπ’ αριθμ. πρωτ. 10396/23-3-2016 Πειθαρχική Δίωξη του Υπευθύνου Ασκήσεως Διώξεως Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, καλώντας σας συνάμα, όπως παραστείτε ενώπιόν μας, κατά την εκδίκασή της, η οποία προσδιορίσθηκε κατά την ημερομηνία της 28ης-3-2016, ημέρα Δευτέρα, και ώρα 14:00»: Απορρίπτει τον ισχυρισμό της εγκαλουμένης περί απαραδέκτου ασκήσεως της πειθαρχικής δίωξης σε βάρος της. Απορρίπτει τον κατ’ άρθρον 14 παρ. 4 του Π.Κ της ΕΠΟ ισχυρισμό της εγκαλουμένης.
Δέχεται ότι η εγκαλουμένη τέλεσε, καθ’ υποτροπήν την αποδιδόμενη σε αυτήν, με την υπ’ αριθμ. Πρωτ. 10396/23-3-2016 πειθαρχική δίωξη, πειθαρχική παράβαση (άρθρα 14 παρ. 2, 3, 15 παρ. 3 περ. Β΄ στοιχ. ε΄ και ζ΄, 7 περ. γ΄ του Π.Κ. της Ε.Π.Ο.)
Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ χρηματική ποινή ποσού πενήντα χιλιάδων ευρώ, και ποινή διεξαγωγής αγώνα χωρίς θεατές για μία (1) αγωνιστική ημέρα».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












