Ο Ολυμπιακός άσκησε έφεση κατά της απόφασης του αθλητικού δικαστή της Σούπερ Λίγκας, που όρισε τη συνέχεια του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ,από το χρονικό σημείο που διακόπηκε, δηλαδή από το 70ό λεπτό.
Οι «πράσινοι» είχαν καταθέσει ένσταση για αντικανονική διακοπή από τον Γερμανό διαιτητή της συνάντησης, Μάρκο Φριτς.
Όπως είχαν υποστηρίξει, δεν συμπληρώθηκε το χρονικό όριο της μίας ώρας (που προβλέπει ο κανονισμός) από τη διακοπή για τη λήψη της απόφασης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












