Skip to main content

Εθνική Πόλο Γυναικών: Για «μετάλλιο» τα κορίτσια, «βύθισαν» την Αυστραλία και πέρασαν στον ημιτελικό

(ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ / EUROKINISSI)

Η Μυριοκεφαλιτάκη έστειλε την εθνική μας στα ημιτελικά πετυχαίνοντας το «χρυσό γκολ»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Εθνική Ομάδα πόλο γυναικών επικράτησε με 8-7 της Αυστραλίας στον προημιτελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος υγρού στίβου στη Σιγκαπούρη και προκρίθηκε στην 4άδα.

Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου η Εθνική μας τη Δευτέρα (21/7,12:35) θα αντιμετωπίσει τι ΗΠΑ.

Το «χρυσό» γκολ έβαλε η Μαρία Μυριοκεφαλιτάκη, κάνοντας το 7-8.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.