Γνωστή έγινε η διαιτητική ομάδα του δεύτερου προημιτελικού ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Η ΚΕΔ επέλεξε τον Ισπανό, Χουάν Μαρτίνεθ Μουνουέρα, πρώτης κατηγορίας της UEFA.
Ο 42χρονος ρέφερι είχε διευθύνει το καλοκαίρι το Παναθηναϊκός-Λανς 2-0 και παλαιότερα τους αγώνες Ολυμπιακός-Πλζεν 4-0, αλλά και Παναθηναϊκός-Καμπάλα 1-0.
Θα έχε βοηθούς τους Ντιέγκο Μπαρμπέρο Σεβίγια, Ραούλ Καμπανιέρο Μαρτίνεθ, 4ος ο Φωτιάς και στο VAR ο Σότο Γκράντο Θέσαρ με τον Παπαδόπουλο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












