Στο νοσοκομείο με πνευμονία νοσηλεύεται ο παλαίμαχος αστέρας του Παναθηναϊκού και του ελληνικού ποδοσφαίρου, Αντώνης Αντωνιάδης.
Συγκεκριμένα, εισήχθη στο νοσοκομείο ΓΝΑ με συμπτώματα πνευμονίας.
Η κατάσταση της υγείας του είναι καλή και δεν εμπνέει ανησυχία.
Η είδηση της νοσηλείας του έρχεται λίγες ώρες αφού έγινε γνωστό ότι νοσηλεύεται διασωλημένος στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός ο «στρατηγός» του ελληνικού ποδοσφαίρου, Μίμης Δομάζος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












