Η Εθνική Παίδων ηττήθηκε για δεύτερη ήττα σε δύο παιχνίδια και αποκλείστηκε από τη συνέχεια του EURO U-17.
Μετά το 0-2 από την Ουκρανία στην πρεμιέρα η ελληνική ομάδα έχασε και από την Σλοβακία (0-1) στο γήπεδο της Παναχαϊκής, για την 2η αγωνιστική της elite round.
Στο 57΄ αποβλήθηκε (απευθείας κόκκινη) ο Πάβλιακ. Η Εθνική προσπάθησε να αξιοποιήσει την αριθμητική υπεροχή της αλλά δεν κατάφερε να κάνει τις ευκαιρίες που θα της επέτρεπαν να απειλήσει με αξιώσεις την αντίπαλη εστία.
Στο 85΄ μάλιστα οι Σλοβάκοι έφυγαν στην αντεπίθεση με τον Λουζάλε, ο οποίος νίκησε τον Μπελερή για το τελικό 1-0. Στον άλλο αγώνα του γκρουπ η Ουκρανία νίκησε 3-0 την Ελβετία στο Παμπελοποννησιακό και την άφησε επίσης χωρίς βαθμό και εκτός συνέχειας στη διοργάνωση.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












