Skip to main content

Τένις: Νίκη για την Σάκκαρη στο Ντουμπάι

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια απέκλεισε την Ναβάρο και την επόμενη εβδομάδα θα επιστρέψει στο Τοπ-10 της παγκόσμιας κατάταξης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νικηφόρα ξεκίνησε η Μαρία Σάκκαρη στο τουρνουά της κατηγορίας WTA 1000 στο Ντουμπάι.

Η Σάκκαρη επιβλήθηκε σχετικά εύκολα, με 6-2, 6-4, της Ισπανίδας Έμα Ναβάρο (Νο23 στον κόσμο) και προκρίθηκε στον επόμενο γύρο.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια σημείωσε την πρώτη νίκη στο κυρίως ταμπλό του συγκεκριμένου τουρνουά, μετά από τρεις ήττες σε ισάριθμους αγώνες.

Στον επόμενο γύρο, η Σάκκαρη θα αντιμετωπίσει αύριο (21/2) την Ιταλίδα Τζασμίν Παολίνι (Νο26), που με τη σειρά της απέκλεισε στα δύο σετ την Λέιλα Φερνάντες (6-3, 6-4).

Οι δύο τους είχαν παίξει μεταξύ τους πριν από δύο χρόνια στο Roland Garros, με την Σάκκαρη να επικρατεί με 2-0 σετ.

Να σημειωθεί ότι με τη νίκη που σημείωσε, η Σάκκαρη θα επανέλθει την επόμενη εβδομάδα στην πρώτη δεκάδα της παγκόσμιας κατάταξης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.