Με στόχο την έβδομη συνεχή νίκη στο πρωτάθλημα θα παραταχθεί ο ΠΑΟΚ στο αυριανό ντέρμπι με τον Άρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης» (7/1, 19:30), για τη 17η αγωνιστική.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα, αφού τόσο ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς όσο και ο Τζίμας ξεπέρασαν τραυματισμό και ίωση, αντίστοιχα, και συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή.
Απόντες είναι οι Τρόοστ-Εκόνγκ και Σαμάτα, που θα συμμετέχουν με τις Εθνικές ομάδες τους στο Κύπελλο Εθνών Αφρικής, στην Ακτή Ελεφαντοστού (13 Ιανουαρίου-11 Φεβρουαρίου).
Την αποστολή του «Δικέφαλου» συνθέτουν οι, Ζ. Ζίβκοβιτς, Κοτάρσκι, Βιεϊρίνια, Σάστρε, Κεντζιόρα, Κουλιεράκης, Μιχαηλίδης, Μπάμπα, Τσιγγάρας, Σβαμπ, Οζντόεφ, Μεϊτέ, Μάρκος Αντόνιο, Μουργκ, Κωνσταντέλιας, Α. Ζίβκοβιτς, Τάισον, Ντεσπόντοφ, Μπράντον, Τζίμας.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












