Skip to main content

Υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο στον Ολυμπιακό ο Βαλμπουενά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό υπέγραψε ο Ματιέ Βαλμπουενά, «σφραγίζοντας» με αυτό τον τρόπο τη συμφωνία που είχε συνάψει πριν από λίγες εβδομάδες με τον Βαγγέλη Μαρινάκη.

Ο 35χρονος Γάλλος μέσος πραγματοποιεί εξαιρετική χρονιά με την φανέλα του Ολυμπιακού, είναι μακράν πρώτος σε ασίστ (περισσότερες από 20) και ο παίκτης που κάνει τη διαφορά στην ενδεκάδα.

Οι άνθρωποι του συλλόγου και φυσικά ο Πέδρο Μαρτίνς έχουν μείνει απόλυτα ικανοποιημένοι από την προσφορά του κι έτσι πρόσφατα ο «ισχυρός άνδρας» της ΠΑΕ, Βαγγέλης Μαρινάκης, σε συνάντηση που είχε με τον έμπειρο παίκτη έδωσαν τα χέρια για την ανανέωση της συνεργασίας τους.

Το συμβόλαιο του Ματιέ Βαλμπουενά με τον Ολυμπιακό επρόκειτο να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι, αλλά μετά την υπογραφή που έβαλε το πρωί της Πέμπτης (5/03) θα δεσμεύεται με τους Πειραιώτες έως τον Ιούνιο του 2021. 

Μέχρι τώρα ο Βαλμπουενά μετρά 31 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με απολογισμό 8 γκολ, ενώ έχει μοιράσει 21 ασίστ!

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.