Skip to main content

F1: Η ρήτρα που μπορεί να ελευθερώσει τον Λεκλέρ από τη Ferrari

REUTERS/Jaimi Joy

Η φετινή περίοδος δεν ξεκίνησε καθόλου καλά για την ιταλική ομάδα και ιδιαίτερα για τον Σαρλ Λεκλέρ, τον οποίο μια ρήτρα μπορεί να απελευθερώσει από τη Σκουντερία.

Παρά το γεγονός ότι θέλει να επιδιώξει τον τίτλο αφού τερμάτισε δεύτερη την περασμένη σεζόν, η Ferrari αντιμετωπίζει προβλήματα στο φετινό μονοθέσιό της (SF-23) στην αρχή του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1.

Μόλις μια τέταρτη θέση είναι το μέγιστο αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε στα τρία πρώτα ραντεβού του πρωταθλήματος. Η κατάταξη αντικατοπτρίζει αυτό που φάνηκε και στην πίστα, με τη Ferrari τέταρτη έως τώρα με μόλις 26 βαθμούς, 30 πίσω από την τρίτη Mercedes, 39 από τη δεύτερη Aston Martin και 97 από την πρωτοπόρο Red Bull.

Αν πέρυσι ο Σαρλ Λεκλέρ κοίταζε τους πάντες υποτιμητικά μετά από τους τρεις πρώτους αγώνες, μετά από 12 μήνες ο κόσμος του Μονεγάσκου πιλότου φαίνεται να έχει ανατραπεί.

Ο οδηγός της Ferrari ήταν σίγουρα άτυχος στην αρχή της σεζόν, με τον αγώνα στο Μπαχρέιν στον οποίο αποσύρθηκε λόγω τεχνικού προβλήματος που κατέστρεψε και τον επόμενο στη Σαουδική Αραβία, ενώ στην Αυστραλία έφυγε από την πίστα στον πρώτο γύρο.

Τις τελευταίες εβδομάδες, εξαιτίας των μη ικανοποιητικών αποτελεσμάτων της Ferrari και τη λήξη συμβολαίου του Λεκλέρ στο τέλος του 2024 υπήρξαν φήμες για ενδιαφέρον από τη Mercedes, σε περίπτωση αποχαιρετισμού του Λιούις Χάμιλτον.

Ένα ενδεχόμενο που πάντα αρνιόταν σθεναρά ο Γάλλος πιλότος, αλλά μια ρήτρα στη σχέση με τη Ferrari δεν καθιστά τον αποχαιρετισμό τόσο αδύνατο.

Αυτό αποκαλύφθηκε από τον σύμβουλο της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο, ο οποίος μίλησε στην Sport Bild ως εξής για τον Λεκλέρ και τον Κάρλος Σάινθ, τον δεύτερο οδηγό της Σκουντερία:

«Δεν έχει νόημα η Ferrari να θέλει να κάνει χωρίς τον Σάινθ, ο οποίος κάνει καλή δουλειά. Για τον Σαρλ Λεκλέρ, από την άλλη, είναι σύνηθες φαινόμενο ο οδηγός να πρέπει να σκοράρει έναν ελάχιστο αριθμό πόντων λίγο πριν ή μετά την καλοκαιρινή διακοπή».

Και ο Αυστριακός μάνατζερ συνέχισε στο δια ταύτα: «Εάν δεν επιτευχθεί αυτό το μίνιμουμ πόντων τα δύο μέρη είναι ελεύθερα να λύσουν το συμβόλαιο: αυτή η ρήτρα επέτρεψε στον Σεμπάστιαν Φέτελ να ενταχθεί στη Ferrari το 2015».

naftemporiki.gr