Skip to main content

«Φιλική» ισοπαλία για ΑΕΚ Β΄ και Εθνικό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε φιλικό αγώνα προπονητικού χαρακτήρα, που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Ένωσης στα Σπάτα, ΑΕΚ Β΄ και Εθνικός αναδείχθηκαν ισόπαλοι 2-2.

Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν στο 6΄ με πέναλτι του Σάμιου και οι «κυανόλευκοι» απάντησαν με τον ίδιο τρόπο και σκόρερ τον Χριστόπουλο, στο 58΄.

Η πειραϊκή ομάδα πήρε προβάδισμα με τον Δώδα στο 90΄, για να ισοφαρίσουν οι «κιτρινόμαυροι» ένα λεπτό αργότερα με το τρίτο πέναλτι που καταλογίστηκε στον αγώνα και σκόρερ τον Γερολέμου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.