Skip to main content

Μπάσκετ: Πέμπτο στη σειρά Κύπελλο για τις Γυναίκες του Ολυμπιακού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πέντε συνεχείς τίτλους μετρά πια ο Ολυμπιακός στο Κύπελλο Ελλάδας Γυναικών, μετά τη νίκη του στον τελικό της φετινής διοργάνωσης επί της Ελευθερίας Μοσχάτου με 59-48.

Οι «ερυθρόλευκες» ξεκίνησαν με σερί 10-0, η Ελευθερία ευστόχησε για πρώτη φορά στο 4’40’’ της αναμέτρησης (2-10). Η διαφορά έφτασε στο +11 (4-15, 5’50’’), αλλά η τυπικά γηπεδούχος ομάδα του Μοσχάτου βρήκε τον τρόπο να πλησιάσει (10-15, 6’50’’). 

Ανάλογο το σκηνικό και στη δεύτερη περίοδο με το 21-31 (18’13’’) να γίνεται 26-31 στα μισά της διαδρομής.

Η Αγγελική Νικολοπούλου πέντε συνεχόμενους πόντους οδήγησε στο +12 (28-40, 26’10”) και οι Σπυριδοπούλου- Χάμπλιν οδήγησαν στο +15 (33-48, 31’30”). 

Η Ελευθερία πλησίασε και πάλι με τις Καρακασίδου και Φεράρι (40-48, 33’20”). Οι “ερυθρόλευκες” επέστρεψαν στις διψήφιες διαφορές (40-52, 34’40”), αλλά όχι για πολύ: Έξι συνεχόμενοι πόντοι από την Ντέζα Τζέιμς διαμόρφωσαν το 48-52 (35’30”).

Η Πλουφ όμως ήταν εκεί για το 48-56 (39′), δίνοντας ουσιαστικά τέλος στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακός να κατακτά τον τίτλο με το τελικό 48-59.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.