Skip to main content

Το 75% των ποδοσφαιριστών δεν θέλει διετές Παγκόσμιο Κύπελλο

Το 75% των ανδρών επαγγελματιών ποδοσφαιριστών θέλει τη διατήρηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου κάθε τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με έρευνα 1.000 παικτών που διεξήχθη από την FIFPro και τις εθνικές ποδοσφαιρικές ενώσεις, σχετικά με τον φόρτο εργασίας και το φορμάτ των διοργανώσεων.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι περισσότεροι παίκτες κατατάσσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο και το εθνικό πρωτάθλημα στο οποίο συμμετέχουν ως τις αγαπημένες τους διοργανώσεις.

Μόνο το 21% των παικτών πιστεύει ότι η φωνή τους γίνεται σεβαστή και ότι η ευημερία τους λαμβάνεται υπόψη στο πλαίσιο της διακυβέρνησης του διεθνούς ποδοσφαίρου.

Η FIFPro είπε ότι η πρόταση για ένα Παγκόσμιο Κύπελλο κάθε δύο χρόνια και γενικά οποιοδήποτε σχέδιο αλλαγής του διεθνούς ημερολογίου πρέπει να έχει το πράσινο φως των ποδοσφαιριστών, ως εκ τούτου έχει ξεκινήσει μια διαδικασία για να έχουν τη γνώμη τους ως μέρος μιας ευρύτερης διαβούλευσης για το θέμα.

Η έρευνα συγκέντρωσε τις απόψεις ποδοσφαιριστών από έξι ηπείρους, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 70 διαφορετικές εθνικότητες και υποστηρίχθηκε από ενώσεις παικτών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Αγγλίας (PFA), της Ισπανίας (AFE), της Ιταλίας (AIC) και της Γαλλίας (UNFP).

Οι παίκτες ερωτήθηκαν για διάφορα θέματα, ενώ η περιφερειακή ανάλυση της έρευνας συχνότητας του Παγκοσμίου Κυπέλλου κατέγραψε ότι:

  • Το 77% των Ευρωπαίων και Ασιατών παικτών προτιμούν ένα Παγκόσμιο Κύπελλο κάθε τέσσερα χρόνια.
  • Το 63% των παικτών στην Αμερική δήλωσε ότι προτιμά το τουρνουά κάθε τέσσερα χρόνια.
  • Το 49% των Αφρικανών παικτών προτιμούν ένα Παγκόσμιο Κύπελλο κάθε τέσσερα χρόνια, με τους υπόλοιπους να χωρίζονται σε έναν κύκλο δύο ή τριών ετών.

Ενώ η σαφής πλειονότητα των ποδοσφαιριστών υποστηρίζει τον τρέχοντα κύκλο του Παγκοσμίου Κυπέλλου, υπάρχει ζήτηση, ιδιαίτερα στις μικρές και μεσαίες αγορές, για περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση των διοργανώσεων των εθνικών ομάδων.

Αυτό συνάδει με τη στάση της FIFPro για την ενθάρρυνση των επενδύσεων σε περιφερειακές διοργανώσεις, με βάση τις ανάγκες της τοπικής αγοράς.