Skip to main content

Από αύριο οι υπογραφές με Πογέτ, βλέπει ΑΕΚ-ΠΑΟΚ ο Ουρουγουανός

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνάντηση με την διοίκηση της ΕΠΟ είχε σήμερα ο Γουστάβο Πογέτ, στα γραφεία της Ομοσπονδίας, στο Πάρκο Γουδή.

Οι δύο πλευρές συζήτησαν για θέματα που αφορούν την επικείμενη συνεργασία του Ουρουγουανού τεχνικού με την Εθνική ομάδα των Ανδρών.

Η υπογραφή του συμβολαίου του προπονητή αναμένεται από αύριο. Το βράδυ ο Γουστάβο Πογέτ θα παρακολουθήσει τον αγώνα Κυπέλλου ΑΕΚ-ΠΑΟΚ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.