Χωρίς θεατές στις εξέδρες θα υποδεχθεί ο Ολυμπιακός τον Αστέρα Τρίπολης στο «Γ. Καραϊσκάκης» την Κυριακή (9/1, 19:30), στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής.
Το ανακοίνωσε η πειραϊκή ομάδα, αναφέροντας ότι δεν πρόκειται να μπει στη διαδικασία «διαχωρισμού» των φιλάθλων, όπως υπογραμμίζεται.
«Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει ότι το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών. Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ δεν θα μπει στη διαδικασία διαχωρισμού των φιλάθλων όπως ήδη έχει τοποθετηθεί σχετικά», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












