Το πρώτο μεγάλο παιχνίδι της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας, ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και στον Ολυμπιακό, θα διεξαχθεί στις 2 Μαρτίου στο γήπεδο της Τούμπας.
Η αναμέτρηση, όπως έγινε γνωστό από την ελληνική ποδοσφαιρική ομοσπονδία θα ξεκινήσει στις 19:30.
Μία ημέρα αργότερα, στο Ολυμπιακό Στάδιο, με την ίδια ώρα έναρξης, θα γίνει η σέντρα στον δεύτερο χρονικά ημιτελικό της διοργάνωσης, μεταξύ της ΑΕΚ και του Ατρόμητου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












