Skip to main content

Μάντσεστερ Σίτι: Θετικοί στον κορωνοϊό οι Ζεζούς και Γουόκερ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θετικοί στον κορωνοϊό βρέθηκαν οι Κάιλ Γουόκερ και Γκαμπριέλ Ζεζούς, όπως ανακοίνωσε η Μάντσεστερ Σίτι.

Μετά τη διενέργεια των τελευταίων τεστ που έγιναν οι «πολίτες» ενημέρωσαν ότι δύο ποδοσφαιριστές τους, οι Κάιλ Γουόκερ και Γκραμπριέλ Ζεζούς, έχουν προσβληθεί από τον Covid-19..

Αμφότεροι τέθηκαν σε καραντίνα όπως προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ενώ δεν θα ενισχύσουν την ομάδα τους στην εντός έδρας αναμέτρηση με τη Νιούκαστλ (26/12, 22:00) και στα δύο ματς που ακολουθούν εκτός έδρας με την Έβερτον (28/12, 22:00), και Τσέλσι (3/1, 18:30).

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.