Κανένα πρόβλημα δεν συνάντησε η Νάπολι με αντίπαλο την Μπολόνια, της οποίας επιβλήθηκε με 3-0 στο «Ντιέγκο Μαραντόνα» και με την ένατη νίκη σε δέκα αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα ξανάφτασε τη Μίλαν στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο αγώνας των «παρτενοπέι» με τους «ροσομπλού» κρίθηκε, ουσιαστικά, από το πρώτο ημίχρονο, με τους παίκτες του Λουτσιάνο Σπαλέτι να βάζουν τα θεμέλια της νίκης.
Οι «ατζούρι» του ιταλικού νότου προηγήθηκαν 2-0 με τα γκολ των Ρουίθ στο 18΄ και Ινσίνιε στο 41΄, από τα 11 βήματα.
Στο δεύτερο μισό ήταν και πάλι ο Ιταλός διεθνής επιθετικός που ευστόχησε εκ νέου από την άσπρη βούλα, διαμορφώνοντας το τελικό σκορ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












