Η Βενέτσια κατέγραψε απόψε την πρώτη εντός έδρας νίκη στο φετινό ιταλικό πρωτάθλημα, με «θύμα» τη Φιορεντίνα.
Οι Βένετοι επικράτησαν των «Βιόλα» με 1-0 στο στάδιο «Πιερλουίτζι Πέντσο», χάρη σε γκολ του Ματία Αράμου στο 36ο λεπτό, από ασίστ του Ανρί.
Ο ακροτελεύτιος αγώνας της 8ης ημέρας στη Serie A ολοκληρώθηκε με την ομάδα της Τοσκάνης να έχει μείνει με 10 παίκτες, μετά την αποβολή του Σοτίλ στο 77ο λεπτό με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Η Βενέτσια ανέβηκε στους 8 βαθμούς, ενώ η Φιορεντίνα έμεινε στους 12.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












