Θέση στη δεύτερη ομάδα του Ολυμπιακού (U23), που μετέχει στο πρωτάθλημα της Super League 2, πήραν δύο παλαίμαχοι διεθνείς ποδοσφαιριστές της πειραϊκής ομάδας.
Με ανακοίνωσή της, η ΠΑΕ Ολυμπιακός ενημέρωσε για την ένταξη των Γιώργου Ανατολάκη και Γιάννη Μανιάτη στη στελέχωση της συγκεκριμένης ομάδας.
Συγκεκριμένα, ο Μανιάτης αναλαμβάνει καθήκοντα διευθυντή της Ομάδας Β΄, ενώ ο Ανατολάκης θα είναι ο γενικός αρχηγός στο ίδιο συγκρότημα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












