Skip to main content

Βόλεϊ: Πάλεψαν αλλά έχασαν στην Πόλη οι Γυναίκες του Ολυμπιακού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ολυμπιακός έκανε μεγάλη προσπάθεια στην Κωνσταντινούπολη, στάθηκε ισάξια απέναντι στη Γαλατασαράι αλλά ηττήθηκε με 3-1 (23-25, 25-22, 25-16, 25-22) από την τουρκική ομάδα, στον πρώτο αγώνα τους για τη φάση των “16” στο CEV Cup.

Ο πρωταθλητής Ελλάδας έπαιξε πολύ καλά απέναντι σε έναν πανίσχυρο αντίπαλο αλλά έχασε στις λεπτομέρειες κι έτσι όλα θα κριθούν στη ρεβάνς της ερχόμενης Τρίτης, στο κλειστό του Ρέντη, όπου ο Ολυμπιακός χρειάζεται νίκη με 3-0 ή 3-1 και ύστερα να επικρατήσει και στο “χρυσό” σετ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.