Skip to main content

Βόλεϊ: Στην 2η θέση η Κηφισιά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Κηφισιά νίκησε με 3-1 τον Άρη, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ ανδρών και προσωρινά ανέβηκε στην 2η θέση της βαθμολογίας (Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ παίζουν αύριο).

Μετά το μέτριο ξεκίνημα που έκανε στο πρωτάθλημα η ομάδα των βορείων προαστίων αρχίζει σιγά-σιγά να βρίσκει τον καλό της εαυτό. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν 25-18, ο Άρης «απάντησε» με 25-22, αλλά η συνέχεια ανήκε στην Κηφισιά που έφτασε άνετα στη νίκη με 25-22 και 25-17.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.