Skip to main content

Βόλεϊ: Μόνος στην κορυφή ο Ολυμπιακός

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη μοναξιά της κορυφής στην Α1 βόλεϊ ανδρών απολαμβάνει από σήμερα ο Ολυμπιακός, μετά το 3-0 επί της ΜΕΝΤ και την ήττα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης από τον ΠΑΟΚ.

Από τους γηπεδούχους στα ματς της 6ης αγωνιστικής, οι μόνοι που «χαμογέλασαν» ήταν ο Ολυμπιακός και ο Παμβοχαϊκός. Η ομάδα της Βόχας έκανε τη μίνι-έκπληξη κι επικράτησε με 3-1 της Κηφισιάς, ενώ ο Παναθηναϊκός συνέχισε την ανοδική του πορεία παίρνοντας το «διπλό» στην έδρα της Λαμίας με 3-0.

Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα:

Εθνικός Αλεξανδρούπολης-ΠΑΟΚ  2-3 (25-23, 25-12, 16-25, 23-25, 10-15)
Ολυμπιακός-ΜΕΝΤ                             3-0 (25-18, 25-13, 25-13)
Παμβοχαϊκός-Α.Ο. Κηφισιάς             3-1 (27-25, 22-25, 25-21, 25-23)
Λαμία-Παναθηναϊκός                          0-3 (18-25, 17-25, 20-25)
ΑΕΚ-Φοίνικας Σύρου                          1-3 (25-16, 28-30, 18-25, 12-25) 
Άρης-Ορεστιάδα                                   1-3 (25-15, 25-27, 19-25, 22-25)

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.