Στην τρίτη θέση της βαθμολογίας (12 βαθμούς, όσους και ο ΠΑΟΚ) πέρασε η Κηφισιά, μετά τη νίκη της με 3-0 επί της ουραγού Λαμίας, στο παιχνίδι με το οποίο έπεσε η «αυλαία» της 5ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ ανδρών.
Το συγκρότημα των βορείων προαστίων έκανε…προπόνηση στα δύο πρώτα σετ (25-20, 25-16), ωστόσο, στο τρίτο έγινε μεγάλο ντέρμπι με την ομάδα της Φθιώτιδας να παλεύει με όλες τις δυνάμεις της. Τελικά οι γηπεδούχοι επικράτησαν 35-33 και έφτασαν στη νίκη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












