Την 6η του νίκη σε 7 παιχνίδια πήρε ο Πανναξιακός, με 3-0 σετ επί της Ηλιούπολης, στο ματς με το οποίο έπεσε η «αυλαία» της 7ης αγωνιστικής της Α1 γυναικών.
Ο Παναθηναϊκός είναι η μοναδική ομάδα που έχει νικήσει τους νησιώτες στο πρωτάθλημα, γεγονός που καταδεικνύει το μέγεθος της επιτυχίας που σημειώνει έως τώρα.
Οι γηπεδούχες πάλεψαν μόνο στο δεύτερο σετ (25-27), καθώς στο πρώτο και στο τρίτο ο Πανναξιακός έκανε περίπατο (25-12, 25-18).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












