Skip to main content

Βόλεϊ: Πρώτη νίκη η ΜΕΝΤ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την πρώτη της νίκη στο πρωτάθλημα πέτυχε η ΜΕΝΤ, η οποία επικράτησε με 3-1 σετ της Λαμίας, ενώ η Κηφισιά υποχρέωσε τον Παναθηναϊκό στην πρώτη του εφετινή ήττα (3-1).

Τα αποτελέσματα:

ΠΑΟΚ-Παμβοχαϊκός                          3-1 (25-27, 25-18, 25-15, 25-17)
Εθνικός Αλεξανδρούπολης-Άρης    3-0 (26-24, 26-24, 25-15)
ΜΕΝΤ-Λαμία                                        3-1 (25-16, 25-27, 25-23, 25-23)
Ορεστιάδα-Φοίνικας Σύρου              3-2 (17-25, 25-17, 25-22, 20-25, 15-12)
Α.Ο. Κηφισιάς-Παναθηναϊκός           3-1 (22-25, 26-24, 26-24, 25-20)
Ολυμπιακός-ΑΕΚ                                    (10/11, 19:30)

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.