Τη δεύτερη διαδοχική του νίκη πέτυχε ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης, αυτή την φορά εκτός έδρας, επί του Παμβοχαϊκού με 3-1, στο προτελευταίο χρονικά ματς της 2ης αγωνιστικής της Α1.
Η ομάδα του Εβρου προηγήθηκε 2-0 (25-17, 25-19), έχασε το τρίτο σετ με 27-25, αλλά δεν είχε κανένα πρόβλημα στο τέταρτο (25-20) και υποχρέωσε την ομάδα του Βραχατίου στην 2η σερί ήττα της σε ισάριθμα ματς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












