Skip to main content

Βόλεϊ: Εύκολα για Παναθηναϊκό και ΑΕΚ στην Α1 Γυναικών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Παναθηναϊκός ήταν ο νικητής στο ντέρμπι των αήττητων της Α1 Γυναικών, καθώς στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής επικράτησε στην Κυψέλη με 3-1 της «νεοφώτιστης» Ηλιούπολης, που πάντως υποχρέωσε τις «πράσινες» στην πρώτη απώλεια σετ στο φετινό πρωτάθλημα.

Η ΑΕΚ είχε εύκολο έργο στη Θεσσαλονίκη απέναντι στον Ηρακλή, ο Πανναξιακός επικράτησε άνετα στις Κυκλάδες του Ανατόλια και το Ρέθυμνο έφυγε με δύο βαθμούς από τα Μεσόγεια, απέναντι στο Μαρκόπουλο.

Η αυλαία της 3ης αγωνιστικής θα κλείσει αύριο στη Χαλάστρα, όπου οι Μακεδόνες θα υποδεχθούν τον Α.Ο. Θήρας, ενώ ο πρωταθλητής Ολυμπιακός είχε ρεπό.

Τα αποτελέσματα της 3ης αγωνιστικής:

  • Μαρκόπουλο-Ρέθυμνο        2-3 (25-18, 23-25, 25-14, 21-25, 12-15)
  • Παναθηναϊκός-Ηλιούπολη  3-1 (25-15, 20-25, 25-17, 25-15)
  • Ηρακλής-ΑΕΚ                      0-3 (10-25, 18-25, 14-25)
  • Πανναξιακός-Ανατόλια       3-0 (25-20, 25-10, 28-26)
  • Μακεδόνες-Α.Ο. Θήρας      2/10

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.