Skip to main content

Europa League: Αυτοχειρία του ΠΑΟΚ με Βίντι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο ΠΑΟΚ «γκρέμισε» ό,τι έχτιζε ως τώρα στο 12ο όμιλο του Europa League, χάνοντας ανέλπιστα στην Τούμπα από τη Βίντι με 0-2, παρουσία του πρωθυπουργού της Ουγγαρίας, Βίκτορ Όρμπαν.

Η Βίντι αξιοποίησε το λάθος της άμυνας του ΠΑΟΚ στο 12΄ και πήρε προβάδισμα στο σκορ, όταν ο Νεγκό έκανε το γύρισμα στην περιοχή, ο Κρέσπο έχασε τον Χούστι κι εκείνος με προβολή παραβίασε την εστία του Πασχαλάκη για το 0-1.

Με αρκετές αλλαγές στο σχήμα του, ο ΠΑΟΚ δεν μπορούσε να βρει αγωνιστικό ρυθμό και οδηγούνταν σε ημιτελείς προσπάθειες. Έτσι στο 45΄ οι πάντα επικίνδυνοι σε αντεπιθέσεις και στημένες μπάλες Ούγγροι διπλασίασαν, όταν ο Χούστι σέντραρε από αριστερά και ο Στοπίρα με κεφαλιά έγραψε το 0-2.

Στο β΄ ημίχρονο ο Λουτσέσκου επιχείρησε να τονώσει την επιθετικότητα του ΠΑΟΚ, με την είσοδο του Ουάρντα, αλλά οι Θεσσαλονικείς άργησαν να βρουν ρυθμό. Πολύ σύντομα ο Ρουμάνος τεχνικός πέρασε και τον Πρίγιοβιτς, αλλά μάταια… 

Μάλιστα, η Βίντι πλησίασε και σε τρίτο γκολ στο 86΄ με τον Χότζιτς, που καθυστέρησε να εκτελέσει προ του Πασχαλάκη και του έδωσε την ευκαιρία να τον εξουδετερώσει τον κίνδυνο, ενώ ο ΠΑΟΚ στο τέλος της αναμέτρησης έχασε ευκαιρία να μειώσει με φάουλ του Μπίσεσβαρ, που απέκρουσε ο Κόβασιτς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.