Χωρίς τρόλεϊ θα μείνει αύριο Τετάρτη η Αθήνα, από τις 12.00 έως τις 17.00, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων στον ΗΛΠΑΠ.
Η στάση πραγματοποιείται με απόφαση του δ.σ. της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ προκειμένου να διεξαχθεί η τρίτη εξ αναβολής εκλογοαπολογιστική γενική συνέλευσή τους.
Θέματα της γενικής συνέλευσης είναι ο οικονομικός και διοικητικός απολογισμός και η εκλογή εφορευτικής επιτροπής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












