Skip to main content

Για πέμπτη μέρα χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Χωρίς λεωφορεία θα μείνει και σήμερα, για πέμπτη συνεχή ημέρα, η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ αποφάσισαν τη συνέχιση της επίσχεσης εργασίας, κρίνοντας ότι η χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη δεν απέδωσε τα ευκταία αποτελέσματα ως προς την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Σήμερα αναμένεται να εκδικαστεί και η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, που κατέθεσε η διοίκηση του ΟΑΣΘ κατά της επίσχεσης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.