Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί στα Τρόλεϊ την ερχόμενη Τρίτη 2 Οκτωβρίου από τις 12:00 έως τις 17:00, προκειμένου να διεξαχθεί εκλογοαπολογιστική γενική συνέλευση της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ.
Τα τελευταία δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν από τις 11:00, ενώ αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 18:00 ή αργότερα.
Τα υπόλοιπα μέσα αναμένεται να κινούνται κανονικά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












