Με το τρίτο (Bronze) βραβείο στην κατηγορία Health τιμήθηκε στον διαγωνισμό Mobile Excellence Awards 2018 το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης.
Η συγκεκριμένη διάκριση αφορά στην καινοτόμα ψηφιακή υπηρεσία e-Προτεραιότητα, η οποία αναβαθμίζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στο Τμήμα Γραμματείας Εξωτερικών Ιατρείων και Επειγόντων Περιστατικών, υποστηρίζοντας την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου προτεραιότητας ασθενών μέσω WEB.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του νοσοκομείου, η υπηρεσία αυτή θα εξυπηρετήσει δωρεάν εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής τους από την πολύωρη επίσκεψη στο νοσοκομείο, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται, καθώς και στο επίπεδο υγείας του παιδικού πληθυσμού.
H υπηρεσία προσφέρεται μέσω της ιστοσελίδας του νοσοκομείου www.paidon-pentelis.gr. Ο γονέας έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω WEB, από το κινητό του τηλέφωνο ή από τον υπολογιστή του για τους χρόνους αναμονής του νοσοκομείου, τον αριθμό που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και, αν επιθυμεί, μπορεί να εκδώσει ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας απομακρυσμένα από το σπίτι του, μέσω της δικτυακής πλατφόρμας, με ταυτόχρονη συνεχή ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εναπομείναντα χρόνο εξυπηρέτησής του.
Η πρωτότυπη και καινοτόμα αυτή υπηρεσία e-προτεραιότητα, που εγκαταστάθηκε με τη χορηγική συνδρομή του Σωματείου «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος», αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας, αφού μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, η επίσκεψη στο νοσοκομείο γίνεται πιο άνετη, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των άρρωστων παιδιών, ειδικά τις ημέρες που λόγω των ιώσεων παρουσιάζεται αυξημένη προσέλευση στα Εξωτερικά Ιατρεία.
Παράλληλα, το σύστημα επιτρέπει τη σωστή διαχείριση των προσερχόμενων ασθενών σε όλα τα ιατρεία, τακτικά και έκτακτα, μέσω της online εποπτείας του συστήματος, δίνοντας στην υπηρεσία real time στατιστικά στοιχεία για τους χρόνους αναμονής και τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης.