Skip to main content

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του μετρό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αποκαταστάθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του μετρό. 

Η κίνηση των συρμών του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου διεξαγόταν τις προηγούμενες ώρες από Κηφισιά έως Αττική και από Ομόνοια έως Πειραιά, με τον σταθμό του ΗΣΑΠ στην πλατεία Βικτωρίας να παραμένει κλειστός από το απόγευμα της Δευτέρας για λόγους ασφαλείας.

Στον σταθμό είχαν βρει προσωρινό κατάλυμα οι πρόσφυγες που βρίσκονταν τις προηγούμενες ημέρες επί της πλατείας Βικτωρίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.