Skip to main content

Εργαζόμενοι ΣΤΑΣΥ: Στηρίζουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη θέση ότι καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό και να στηρίξουν το σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου διατυπώνουν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Μετά την τοποθέτηση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη στη Βουλή ότι αντιδρούν στο ηλεκτρονικό εισιτήριο όσοι θέλουν να συνεχιστεί η έκδοση πλαστών εισιτηρίων και καρτών, οι εργαζόμενοι σπεύδουν να σημειώσουν ότι το Σωματείο τους «υπήρξε το μοναδικό στο χώρο που είχε εκδώσει δελτίο Τύπου ζητώντας την διεξαγωγή δικαστικής έρευνας και την απόδοση ευθυνών όπου υπάρχουν».

«Έχουμε τοποθετηθεί, εδώ και έναν χρόνο, υπέρ της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, διότι θεωρούμε πως μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής και της  χρήσης πλαστών εισιτηρίων, ώστε να διασφαλιστούν  τα έσοδα της εταιρείας, ενισχύοντας  το δημόσιο και  κοινωνικό έργο της», συμπληρώνουν.

Τέλος, δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι μη την αύξηση των σημείων διάθεσης των ηλεκτρονικών καρτών  -με τη δέσμευση του ΟΑΣΑ ότι τις επόμενες ήμερες θα αυξηθούν παραιτέρω τα σημεία πώλησης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.