Skip to main content

Ν. Κοτζιάς για συλλαλητήριο: Γύμνια της Ν.Δ., συνεχίζω τη διαπραγμάτευση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μήνυμα σχετικό με το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στο Σύνταγμα ανήρτησε στο Twitter ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς.

«Σήμερα διαψεύστηκαν οι δημοσκοπήσεις της διαπλοκής. Φάνηκε η γύμνια της Ν.Δ., αλλά και όσων δεν άκουσαν τον λόγο Οικουμενικού Πατριάρχη. Εκατομμύρια Ελλήνων πατριωτών έκαναν την επιλογή τους. Συνεχίζω,λοιπόν,με ήσυχη συνείδηση και ευθύνη να διαπραγματεύομαι για το καλό της πατρίδας», ανέφερε ο κ. Κοτζιάς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.