Skip to main content

Κέρμα κόλλησε στον οισοφάγο 2χρονου στην Κρήτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κέρμα, αξίας 20 λεπτών, κατάπιε ένα αγοράκι, ηλικίας μόλις δύο ετών, στο Ηράκλειο της Κρήτης

Οι γονείς του παιδιού, μόλις αντιλήφθηκαν τι ακριβώς συνέβη, μετέφεραν το νήπιο στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο.

Οι γιατροί αποφάσισαν να προχωρήσουν σε χειρουργική επέμβαση, προκειμένου να αφαιρέσουν το κέρμα, πράγμα το οποίο έγινε με απόλυτη επιτυχία.

Το παιδί εξακολουθεί να νοσηλεύεται, με την κατάσταση της υγείας του να χαρακτηρίζεται ως καλή.

Το κέρμα, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, είχε κολλήσει στον οισοφάγο του μικρού παιδιού.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.